? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, June 20, 2009

Celcom Telecentre Nilai

nilah CELCOM TELECENTRE NILAI.....kat cini leh bayar bill celcom,register postpaid/prepaid,handphone dan x ketinggalan MODEM/ROUTER pun ader,sesapa yg nak cari modem broadband leh ar dtg cni...berbaloi2.




CELCOM TELECENTRE NILAI ni dah beroperasi lama gak lah .nak masuk 4 tahun,kalau yg dok kat nilai tu yg pening pale tercari2 kat maner nak byr bil ataw nak register postpaid mari ar dtg cni,pada teman saya yg lom bli xpax celcom tu leh ar dtg cni...jgn ar slalu bg alasan hhuhuhuhu


bg sesiapa yg nak kekal kan nombor yg sama untuk masuk kew coverage celcom boleh juga buat kat cni...

2 comments:

Unknown said...

This shop service is suck! Yesterday afternoon around 1245pm I went there to pay my celcom phone bill. Then I ask her when my line will be activate back? She say ' need 24 hours to activate back is around tomorrow afternoon' then I say then ok.. But until yesterday night I haven't receive any mesage yet to notify me I already paid the bill.. Then I call to ask.. Is a Malay guy answer my call.. I ask 'abang, saya afternoon pergi bayar itu phone bill untuk celcom punya.. Kenapa until sekarang belum receive any msg yet?' Then he say ' kalau u urgent then u sms bagi I lah!' Then hang up my phone! What the hell! Is it call service attitude? Still dare to get RM 1 from me for the service fee! The service is suck!! And until now I haven't receive any msg yet to notify me dy paid the bill! I won't go there anymore!

adlina said...

Dekat area mana yaa?